Dukielska Liga Halowa - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Kalendarium

29

03-2024

piątek

30

03-2024

sobota

31

03-2024

niedziela

01

04-2024

pon.

02

04-2024

wtorek

03

04-2024

środa

04

04-2024

czwartek

Losowa galeria

Inauguracja 2012/2013
Ładowanie...

Najnowsza galeria

Zakończenie sezonu 2013/2014 08.02.2014r.
Ładowanie...

Wyszukiwarka

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 2 gości

dzisiaj: 63, wczoraj: 51
ogółem: 926 189

statystyki szczegółowe

REGULAMIN LIGI- zobacz

Dukla, 5.11.2014 r.

R e g u l a m i n

Dukielskiej Ligi Halowej Piłki Nożnej

w sezonie 2014/2015

 

§ 1 – CEL  ROZGRYWEK

 

1. Celem rozgrywek jest popularyzacja futsalu w Gminie Miasta Dukla, powiecie krośnieńskim, województwie podkarpackim oraz wyłonienie najlepszej drużyny, której zostanie przyznany tytuł Halowego Mistrza Dukli   (sezon 2014/2015).

 

§ 2 – ORGANIZATOR  ROZGRYWEK

 

  1. Organizatorem rozgrywek DLHPN jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dukli.

 

 

§ 3 – ZGŁOSZENIE  DRUŻYNY  DO  ROZGRYWEK

 

  1. Do rozgrywek zostaną dopuszczone zespoły, których kierownictwo dopełni w terminach ustalonych przez organizatora i podanych do publicznej wiadomości na oficjalnej stronie MOSiR Dukla regulaminowych formalności, do których należy:
  • pisemne zgłoszenie drużyny wraz z wymaganymi danymi (formularz dostępny na stronie MOSiR Dukla) u organizatora rozgrywek;
  • wskazanie w każdym zespole osoby odpowiedzialnej (kierownika drużyny) do bezpośredniego kontaktu z organizatorem rozgrywek;
  • wpłata wpisowego w celu uczestnictwa drużyny w rozgrywkach.
  1. Każda drużyna, uczestnicząca w rozgrywkach  powinna być ubezpieczona od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie. DLHPN  nie ponosi odpowiedzialności za następstwa nieszczęśliwych wypadków. Organizator nie odpowiada za poniesione przez uczestników rozgrywek szkody materialne oraz uszczerbki na zdrowiu.
  2. Nazwa drużyny może składać się maksymalnie z 20 znaków ze spacjami. Obok nazwy drużyny powinna być podana nazwa miejscowości, którą zespół reprezentuje. Drużyna ma prawo z uzasadnionych przyczyn zmienić swoją nazwę podczas trwania rozgrywek. Każdorazowo nazwę drużyny zatwierdza organizator. W niektórych przypadkach organizator może nie przyjąć nowej nazwy lub nakazać zmianę obecnej pod karą wykluczenia z rozgrywek. Pierwsza zmiana nazwy drużyny jest bezpłatna. Każda kolejna podlega opłacie w wysokości 30 zł.
  3. Organizator ma prawo nie przyjąć do rozgrywek drużyny, która w  poprzednim sezonie oddała trzy mecze walkowerem lub zachowaniem swoich zawodników i kierownictwa utrudniała prowadzenie rozgrywek.
  4. Organizator ma prawo odmówić przyjęcia drużyny do rozgrywek, która posiada nieuregulowane należności z poprzedniego sezonu.
  5. Organizator ma prawo wycofać z rozgrywek zawodników, którzy w  poprzednim sezonie, utrudniali swoim postępowaniem prowadzenie rozgrywek lub wykazywali się szczególnie niestosownym zachowaniem w stosunku do organizatorów i uczestników rozgrywek.
  6. W sezonie 2014/2015 wpisowe Dukielskiej Ligi Halowej to 500 zł (pięćset złoty).

 

§ 4 – ZGŁOSZENIE  ZAWODNIKÓW  DO  GRY

 

  1. W przeciągu całego sezonu w jednej drużynie może występować maksymalnie
    piętnastu zawodników (15).
  2. W lidze mogą uczestniczyć zawodnicy pełnoletni, którzy wyrażają chęć uczestnictwa w lidze wraz ze złożonym podpisem na karcie zgłoszeniowej do rozgrywek, oraz za pisemną zgodą prawnych opiekunów dopuszcza się zawodników, którzy ukończyli 16 lat. 
  3. Pisemne zgłoszenie (na drukach organizatora) zawodnika powinno zawierać dokładne dane osobowe tj. nazwisko i imię, PESEL, adres zamieszkania.
  4. Zawodnika uznaje się za uprawnionego do gry w danym zespole, jeżeli jego nazwisko i imię figuruje na zbiorczym zestawieniu drużyny i nie jest zawodnikiem zawieszonym, pauzującym lub wycofanym z rozgrywek.
  5. Drużyna może zgłosić nowego zawodnika najpóźniej do pierwszej kolejki uzupełniając (a nie zmieniając) skład do liczby 15 zawodników, dostarczając jednocześnie organizatorowi  wszystkie jego dane. Po tym okresie lista zawodników danej drużyny zostaje zamknięta
  6. Zawodnicy wszystkich drużyn są zobowiązani na każdorazowe żądanie sędziego lub organizatorów do okazania przed, w czasie i po meczu dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku jego braku zostanie mu zrobione zdjęcie oraz spisane jego dane. Zawodnik ten zobowiązany jest w ciągu 3 dni od zaistnienia faktu, do dostarczenia organizatorowi ligi swojego dowodu osobistego. Nie dostarczenie dowodu osobistego równoznaczne będzie z walkowerem i karą finansową  w wysokości 100 zł.
  7. Protesty kapitanów odnośnie tożsamości zawodników mogą być składane najpóźniej przed ostatnim gwizdkiem, u sędziego prowadzącego spotkanie. W innym terminie protesty odnośnie tożsamości zawodników nie będą uwzględniane.
  8. Wystawienie do gry nieuprawnionego zawodnika jest równoznaczne z walkowerem i karą finansową dla drużyny w  wysokości  100 zł. Płatności te muszą zostać uregulowane w ciągu 6 dni od spotkania, jednak nie później niż na 24 godz. przed rozpoczęciem następnej kolejki. Drużyna zostaje zawieszona do momentu uregulowania należności, a kolejne mecze z udziałem tej drużyny zweryfikowane zostaną jako walkowery dla drużyny przeciwnej.
  9. Ostateczny głos we wszystkich sprawach spornych należy do Organizatora.   

 

§ 5 – ZMIANA PRZYNALEŻNOŚCI KLUBOWEJ

 

  1. Zawodnik zgłoszony do rozgrywek w jednej drużynie może zmienić „przynależność klubową” w  trakcie trwania sezonu po wniesieniu opłaty regulaminowej w wysokości 100 zł. Prawo gry w nowym zespole zawodnik uzyskuje od następnej kolejki. Termin zmian „przynależności klubowych” zawodników upływa w dniu …………………
  2. W trakcie sezonu zawodnik, może tylko raz zmienić barwy klubowe, z zastrzeżeniem że zawodnik opuszczający zespół, pozostawia po sobie wolne miejsce na liście zgłoszeniowej, które nie może być uzupełnione kolejnym zawodnikiem przez jego macierzysty zespół.
  3. Przejście zawodnika z drużyny do drużyny wymaga pisemnej akceptacji kierownika macierzystego zespołu.
  4. Po zakończonym sezonie zawodnicy mogą dowolnie zmieniać barwy klubowe.

 

 

§ 6 – BADANIA  LEKARSKIE

 

1.      Każdy zawodnik musi posiadać aktualne badania lekarskie lub spełnić wymogi rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  z dnia 12 września 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej.

2.      Ważność badań lekarskich określa się na 6 miesięcy.

3.      Zawodnik nie posiadający aktualnych badań lekarskich nie może brać udziału w grze.

4.      Badania lekarskie mogą być dostarczone na imiennej liście zbiorczej.

5.      Zawodnik posiadający badania lekarskie w klubie sportowym lub w innej organizacji sportowej może złożyć oświadczenie o ważności badań podając termin badania oraz ich  ważność. Na podstawie podpisanego oświadczenia zostaje dopuszczony do gry. W przypadku podania fałszywych danych odpowiedzialność za to spoczywa na zawodniku. Oświadczenie to mogą złożyć tylko osoby pełnoletnie.

6.      Organizator zapewnia doraźną pomoc przy urazach, powstałych w czasie gry (opatrzenie otarć, dezynfekcja ran, zabezpieczenie ran – plaster, bandaż), natomiast nie ponosi odpowiedzialności prawnej i cywilnej za udział w rozgrywkach osób chorych  i wynikające z tego powodu wypadki, oraz skutki wypadków w czasie gry każdego z zawodników. Każda drużyna jest odpowiedzialna za własne ubezpieczenie NW i OC.

7.      Zawodnicy, którzy mimo, zakazów będą grali w biżuterii w razie nieszczęśliwego wypadku, którego następstwem jest utrata zdrowia  własnego lub osób trzecich, ponoszą odpowiedzialność prawną, cywilną i moralną za ten wypadek.

 

§ 7 – UBIÓR  ZAWODNIKA

 

1.      Każda drużyna biorąca udział w rozgrywkach DLHPN zobowiązana jest do występowania w jednolitych strojach z numerami na plecach, przy czym bramkarze muszą się różnić ubiorem od pozostałych zawodników i sędziów. Każdy uczestnik musi posiadać odpowiednie obuwie sportowe (czyste obuwie zamienne z jasną nierysującą podeszwą). Sędzia prowadzący zawody lub organizator rozgrywek mają prawo nie dopuścić do gry zawodników, którzy nie spełniają w/w wymogów.

2.      Drużyna znajdująca się na pierwszym miejscu w terminarzu, w razie potrzeby zmienia stroje sportowe.

3.      Zawodnik powinien występować przez cały czas trwania rozgrywek ze stałym numerem.

4.      Kapitan musi posiadać na rękawie widoczną opaskę. Dyskusję z sędzią może podjąć w sposób kulturalny tylko i wyłącznie kapitan drużyny.

5.      Zawodnik musi brać udział w zawodach w koszulce z takim numerem, pod jakim jest wpisany do protokołu sędziowskiego. Za niedopatrzenie w tej sprawie, organizator może ukarać drużynę karą finansową 50zł.

6.      Zawodnikowi nie wolno używać ubioru lub nosić czegokolwiek (szczególnie biżuterii), co stanowiłoby zagrożenie dla niego samego lub innego zawodnika. Do podstawowego, obowiązkowego ubioru zawodnika należą: koszulka, spodenki, skarpety, ochraniacze, obuwie (zezwala się na używanie wyłącznie obuwia płóciennego lub treningowego z miękkiej skóry)

 

 

§ 8 – SPRAWY ORGANIZACYJNE

 

1.      Podczas trwania rozgrywek na całym obiekcie (boisko + szatnia + trybuny) obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania napojów alkoholowych.

2.      Tylko kierownictwo drużyny jest uprawnione, aby 20 minut przed meczem pobierać klucze do szatni od sędziego lub organizatora. W przypadku braku kierownictwa klucz po wcześniejszym wypełnieniu protokołu meczowego zostanie wydany kapitanowi. Szatnia musi być zdana 20 minut po zakończonym meczu przez kierownictwo drużyny.

3.      Organizatorzy bezwzględnie nakazują drużynom dokładne zamykanie szatni (drzwi, okna), ponieważ nie odpowiadają za rzeczy pozostawione w szatni.

4.      Za usterki stwierdzone w szatniach odpowiedzialność ponoszą drużyny pozostające w szatni jako ostatnie, przed stwierdzeniem uszkodzeń.

5.      Za kibiców finansowo odpowiada drużyna i jej kierownictwo. Jeżeli sympatycy danego zespołu wszczynają awantury lub w inny sposób zakłócają spokój rozgrywek, organizator ma prawo wycofać zespół z ligi.

6.  W zależności od ilości zgłoszonych drużyn do Dukielskiej Ligi Halowej w sezonie 2014/2015 zostanie określona ilość drużyn, które spadną do II ligi oraz ta sama liczba drużyn, które z II ligi awansują do ligi wyższej.

 

§ 9 – TERMIN I MIEJSCE ROZGRYWANIA SPOTKAŃ

 

1.       Rozgrywki prowadzone są zgodnie z terminarzem i zostaną rozpoczęte 16.11.2014 r.

2.       Jeżeli jedna z drużyn nie stawi się gotowa do gry w terminie ustalonym w terminarzu przez Organizatora, sędzia odgwizduje koniec zawodów.

3.       Organizator przewiduje możliwości zmian terminu rozgrywania meczów.

4. Drużyna przekładająca mecz powinna dostarczyć do organizatora pismo o nowym terminie rozgrywanie spotkania, pod którym musi podpisać się również kierownik drużyny przeciwnej, wyrażając tym samym zgodę na przełożenie spotkania.

5.       Drużyna przekładająca mecz pokrywa koszty związane z rozegraniem meczu (koszty sędziów)

6.       Organizator może nakazać zespołom rozegranie spotkań w innym terminie. (sprawy techniczne, losowe lub zajęta hala).

7.       Organizator ma prawo 14 dni przed terminem meczu do zmian w terminarzu bez powiadomienia drużyn. W terminie krótszym niż 14 dni organizator dokonuje zmian informując o tym zainteresowane drużyny.

8.       Zawody są przeprowadzane na Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dukli.

 

§ 10 – SĘDZIOWIE.

 

1.      Zawody DLHPN prowadzi 3 sędziów w/g podziału:

-        2  sędziów głównych;

-         sędzia czasowy – protokolant.

2.      Cały skład sędziowski musi przed prowadzeniem meczu zapoznać się z regulaminem rozgrywek oraz znać przepisy gry.

3.      Zawody mogą być rozegrane w sytuacji, gdy nie ma pełnej obsady sędziowskiej.

4.      Zawody muszą się odbyć również w przypadku, gdy wyznaczeni sędziowie nie stawią się w wyznaczonym terminie na halę sportową. Wówczas zawody przeprowadzi pracownik MOSiR Dukla.

5.      Drużyna, która nie wyraża zgody na wybór sędziego z losowania przegrywa zawody walkowerem.

6.      W przypadku, gdy dwie drużyny są przeciwne wyborowi sędziego z losowania lub wyborowi poprzez organizatora rozgrywek, zawody zostają zweryfikowane jako obustronny walkower.

7.      Obowiązki sędziów obejmują czynności wynikające z przepisów gry oraz regulaminu rozgrywek DLHPN.

8.      Obowiązki sędziego głównego.

a)      stawienie się na halę 20 minut przed zawodami,

b)     ustalenie współpracy na boisku,

c)      prowadzenie zawodów w oparciu o przepisy gry i regulamin DLHPN,

d)     sprawdzenie danych wpisanych do sprawozdania z zawodów przez sędziego czasowego,

e)      opisanie kartek w danym meczu oraz innych istotnych wydarzeń związanych z zawodami,

f)       podpisanie sprawozdania z zawodów

9.      Obowiązki sędziego czasowego:

a)      stawienie się na hale 20 minut przed zawodami,

b)       przygotowanie sobie stanowiska tj. stolik, ławki itp.,

c)      sprawdzenie przydatności piłek do gry,

d)      kontrolowanie wydarzeń na boisku i zapisywanie w sprawozdaniu istotnych faktów tj. kartki, bramki, faule oraz pilnowanie czasu gry i kar minutowych,

e)      zaznaczanie na tablicy: wyniku zawodów i ilości fauli akumulowanych,

f)     sędzia czasowy ma możliwość podejmowania decyzji w oparciu o przepisy gry w przypadku, gdy sędziowie prowadzący zawody mają wątpliwości bądź nie zauważyli sytuacji na boisku, które mają wpływ na przebieg gry oraz wynik.

10.  Cała dwójka sędziowska prowadząca zawody DLHPN zobowiązana jest w razie konieczności do udzielenia pierwszej pomocy uczestnikom zawodów.

11.  Na podstawie sprawozdań sędziowskich, organizator zatwierdza wynik i sporządza komunikat z całej kolejki oraz umieszcza je na stronie internetowej.

12.  Kapitan lub kierownik drużyny zobowiązany jest do podpisania w obecności sędziego czasowego sprawozdania z zawodów, sprawdzając przy tym zgodność ze stanem faktycznym informacji w nim zawartych natury merytorycznej i personalnej, dotyczy to czasu przed i po zawodach.

13.  Podpis kapitana lub kierownika jest równoznaczny z akceptacją danych zawartych w sprawozdaniu z zawodów. Wszelkie późniejsze roszczenia w tej sprawie będą oddalone.

14. W przypadku rażących błędów oraz zaniedbań w pracy arbitrów, Organizator zastrzega sobie możliwość nałożenia kar dyscyplinarnych skutkujących odsunięciem od sędziowania spotkań

 

§11 – PRZEPISY I ZASADY GRY

 

  1. W rozgrywkach DLHPN obowiązują „Przepisy gry w futsal” ustalone przez PZPN i dostosowane do parametrów hali sportowej przy MOSiR w Dukli.
  1. mecze odbywają się 2×15 minut .
  2. Czas zatrzymywany będzie tylko w następujących sytuacjach:
  • Ostatnia  minuta czas zatrzymywany (tzw. czas efektywny), przy każdym aucie, rzucie rożnym itp. jeżeli jedna z drużyn nie prowadzi różnicą większą niż 2 gole
  • przy podyktowaniu przez sędziów rzutu karnego lub rzutu karnego przedłużonego,
  • w wyniku kontuzji jednego z zawodników,
  • kiedy piłka znajdzie się na trybunach lub za drabinkami i nie ma możliwości szybkiego wznowienia gry,
  • w konsekwencji bójek i innych wypadków losowych,
  • w przypadkach losowych na wyraźną sugestię sędziego głównego.

c) drużyna może wziąć 1 minutowy czas raz w każdej połowie.

d) przerwa między pierwszą, a drugą połową wynosi 2 minuty.

 

2.      Podczas gry obowiązują „auty boczne”. Piłkę z autu do gry wprowadza się nogą w odległości max. 0,7 m od miejsca dotknięcia przez piłkę ograniczenia bocznego boiska           z linią boiska

3.      Na parkiecie mogą przebywać tylko osoby wpisane do protokołu. Każdy wpisany do protokołu zawodnik musi być w stroju sportowym. Z drużyną mogą przebywać osoby z kierownictwa, które zostały zgłoszone organizatorowi, że pełnią takie funkcje i są wpisane do protokołu przed meczem.

4.      Drużyny wchodzą na parkiet po ostatnim gwizdku kończącym poprzedni mecz i schodzą do szatni po ostatnim gwizdku sędziego.

5.      Przed rozpoczęciem każdego spotkania w ramach DLHPN następuje powitanie uczestników spotkania na środku boiska

6.      Rozegranie przez drużynę przynajmniej jednego spotkania w rozgrywkach jest równoznaczne z jej klasyfikowaniem w końcowej tabeli.

7.      Zawody należy zweryfikować jako walkower (5-0) w przypadku:

  • drużyny, która nie dokona opłat w terminie;
  • drużyny, która nie staje do zawodów z pierwszym gwizdkiem sędziego;
  • drużyny, która nie zgodzi się na prowadzenie meczu przez sędziego wyznaczonego przez organizatora;
  • drużyny, w której wystąpi nieuprawniony zawodnik;
  • drużyny, która przed zakończeniem meczu zejdzie z boiska;
  • drużyny, której liczba graczy będzie mniejsza niż 3;
  • drużyny, której zawodnik wykluczony z gry przez sędziego nie opuści boiska w ciągu 2 minut.

8.      W przypadku naruszenia przepisów przez obie drużyny, zostaną one ukarane obustronnym walkowerem.

9.      W przypadku uzyskania korzystniejszego wyniku niż walkower, utrzymuje się ilość strzelonych bramek przez zespół zwycięski natomiast anuluje się bramki strzelone przez drużynę, która przegrywa walkowerem.

 

§ 12 – SANKCJE KARNE I WYMIAR KAR

 

  1. W rozgrywkach obowiązują kary indywidualne w postaci napomnień (żółta kartka) oraz wykluczeń (czerwona kartka). Ocena rodzaju przewinienia zależna jest tylko i wyłącznie od decyzji sędziego prowadzącego zawody i jest nie odwołalna.
  2. Wszystkie sprawy związane z karami i wykroczeniami rozpatrywane będą w oparciu o sankcje karne przedstawione w dalszej części niniejszego regulaminu.

 

3. Czerwona kartka (samoistna) / taktyczna  – Zawodnik zostaje ukarany karą pieniężną 30 zł. W razie nie wpłacenia kary przed następnym meczem swojej drużyny automatycznie pauzuje do momentu uregulowania kary.

a)      zawodnikom, którzy w czasie zawodów zostali wykluczeni (tzw. samoistna czerwona kartka) wymierza się automatycznie karę 2 meczy dyskwalifikacji.

b)      karę dyskwalifikacji 1 meczu (czerwona kartka – tzw. faul taktyczny) wymierza się zawodnikowi gdy:

  • pozbawia realnej szansy zdobycia bramki przez powstrzymanie umyślne przeciwnika używając niedozwolonych środków, które winno być ukarane rzutem wolnym lub karnym.
  • zawodnik inny niż bramkarz we własnym polu karnym pozbawia swoich przeciwników bramki umyślnie zagrywa ręką,
  • bramkarz, który przeszkadza w zdobyciu bramki i zatrzymuje rękoma piłkę poza polem karnym

c)  kara dyskwalifikacji na okres 1 miesiąca i wzwyż za przewinienie polegające na:

-         naruszeniu nietykalności cielesnej lub fizycznej znieważeniu osób (sędziego, współpartnera, przeciwnika, kibica, osoby postronnej) na boisku lub poza nim.

-         wysoce niesportowym, grubiańskim i ordynarnym zachowaniu przed, w czasie i po zawodach w obecności osób (sędziego, współpartnera, przeciwnika, kibica, osoby postronnej).

d)      zawodnikowi, który w czasie zawodów zostanie wykluczony (czerwona kartka) wskutek otrzymania dwóch napomnień (2 x żółta kartka) wlicza się do rejestru 2 żółte kartki i może grać w następnych zawodach, jeżeli nie ma na swoim koncie 4, 7, 10 i kolejnej kartki oraz 3, 6, i 9 kartki (może grać po uiszczeniu opłaty)

4.      Żółte kartki

a) Zawodnik, który w czasie zawodów otrzyma upomnienie (żółtą kartkę) zostanie  automatycznie  ukarany:

-         przy 3 napomnieniu – kara pieniężna w wysokości 20zł

-         przy 4 napomnieniu – kara dyskwalifikacji w wymiarze 1 meczu,

-         przy 6 napomnieniu – kara pieniężna w wysokości 40zł

-         przy 7 napomnieniu – kara dyskwalifikacji w wymiarze 2 meczów

-         przy 9 napomnieniu – kara pieniężna w wysokości 60zł

-         przy 10 i kolejnym napomnieniu – kara dyskwalifikacji w wymiarze 3 meczów

b) Zawodnik ukarany karą pieniężną za 3, 6, 9 napomnienie w razie nie wpłacenia kary przed następnym meczem swojej drużyny automatycznie pauzuje do momentu uregulowania kary.

5.      Odpowiedzialnym za ewidencję kar indywidualnych swoich zawodników oraz ewentualne wystawienie do gry zawodnika nieuprawnionego (zakaz gry) jest wyłącznie kierownictwo drużyny.

6.      Jeżeli zawodnik ma pierwszy zakaz gry w jednym spotkaniu za wykluczenie z gry (czerwona kartka lub za otrzymanie 4 napomnienia) i jest to jego pierwsze wykluczenie w sezonie może w formie pisemnej prosić organizatorów o zamienienie kary odsunięcia od meczu na karę finansową. Decyzja w tej sprawie zależy od organizatora i jest podawana w ciągu 3 dni od złożenia pisma. Wysokość regulaminowej opłaty wynosi 300 zł i nie podlega zwrotowi.

7.      Zawodników zachowujących się niesportowo lub zakłócających rozgrywki ligowe (boisko, szatnia, trybuny), organizator może ukarać w zależności od wykroczenia karą odsunięcia od 1 meczu do wykluczenia z rozgrywek do końca sezonu włącznie. Zawodnik spożywający alkohol lub palący papierosy podczas meczu otrzyma od sędziego meczu automatycznie czerwoną kartkę oraz zostanie odsunięty od 3 najbliższych spotkań.

8.      Zawodników zachowujących się niesportowo w stosunku do organizatorów, sędziów, przeciwników poza obiektami sportowymi w życiu codziennym organizator może ukarać w zależności od wykroczenia karą odsunięcia od 1 meczu do wykluczenia z rozgrywek do końca sezonu włącznie.

9.      Zawodnik, któremu udowodni się, ze gra pod wpływem alkoholu musi opuścić boisko i udać się do szatni. Zawodnik zostanie ukarany zakazem gry w 4 spotkaniach.

10.  Po sezonie kartki każdego zawodnika są zerowane. Zostają jednak kary indywidualne, które są kasowane po roku czasu od zdarzenia.

11.  Za bójki wywołane przez zawodników i kibiców przed, w trakcie i po meczu odpowiada cała drużyna. Organizator może nałożyć różne sankcje do wykluczenia tych drużyn z rozgrywek włącznie.

12.  Nie stawienie się drużyny na mecz lub odmowa jego rozegrania wiąże się z koniecznością opłacenia kary regulaminowej w wysokości 100 zł.. Kara ta musi być opłacona w ciągu 6 dni lub do następnej kolejki.

13.  Jeżeli drużyna nie stawi się po raz trzeci na mecz zostaje definitywnie wykluczona z rozgrywek oraz zdegradowana na ostatnie miejsce.

14.  W przypadku uchylania się drużyny od wniesienia karnej opłaty zostanie ona usunięta z rozgrywek.

15.  Drużyna wnosząca protest do organizatora zobowiązana jest do uiszczenia opłaty regulaminowej w wysokości 50zł, w terminie do trzech dni od daty zdarzenia, którego dotyczy protest. Zwrot opłaty regulaminowej otrzyma drużyna po pozytywnym rozpatrzeniu protestu. Jeżeli protest nie zostanie rozpatrzony pozytywnie drużynie nie przysługuje zwrot kaucji.

16.  Drużynie wykluczonej nie przysługuje zwrot kosztów.

17.  Wszelka działalność klubu/zespołu na boisku, lub poza nim sprzeczna z etyką sportową i rzucająca cień na dobre imię sportu, a w szczególności stwierdzenie przypadków braku sportowej postawy, ambicji i woli walki, może stanowić podstawę do weryfikacji wyniku spotkania, walkowera lub obustronnego walkowera, oraz do wszczęcia postępowania dyscyplinarnego.

18.  Jeżeli zawodnik zachowuje się w sposób obraźliwy pod adresem sędziego i czyni to z ławki rezerwowych – po otrzymaniu czerwonej kartki – nie wpływa to na czasowe osłabienie drużyny. Kara jest indywidualna dla gracza.

19.  Drużyna, która wycofuje się z ligi, a ma zaległości finansowe wobec organizatora, zostaje ukarana dyskwalifikacją w rozgrywkach na okres 2 lat (kara głównie dotyczy osoby kierującej drużyną).

20.  W indywidualnych przypadkach, Organizator może nałożyć kary finansowe w wysokości od 50 do 500zł

 

§13– NAGRODY

 

1.      Po zakończeniu rozgrywek w zależności od środków finansowych pozostających w  dyspozycji organizatora rozgrywek przyznaje się nagrody drużynom  (puchary i nagrody rzeczowe) za pierwsze 3 miejsca, dyplomy dla pozostałych zespołów oraz pamiątkowe statuetki dla Króla Strzelców Ligi, Najlepszego Bramkarza Ligi (bramkarz musi bronić przynajmniej w 50%+1 mecz spotkań w całej lidze DLH) i Najlepszego Zawodnika Ligi.

 

 

 

 

§ 14 – PROTESTY

 

1.      Warunkiem rozpatrzenia protestu jest wpłacenie kaucji w wysokości 50 zł, która
w przypadku uzasadnionych pretensji zostanie zwrócona.

 

§ 15 – POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.      Wraz z regulaminem obowiązują uczestników i kibiców:

-         przepisy FIFA,

-         regulamin rozgrywek PZPN,

-         regulamin Dyscypliny PZPN,

-         regulamin Obiektu w którym są rozgrywane mecze.

-         Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 września 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej- ustawa z dnia 18.01.1996r. o kulturze fizycznej. (Dz. U. Nr 25, poz. 113)

-         ustawa z dnia 22.08.1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych. (Dz.U. z 1997 nr 106, poz.680; z 19984 nr.106, poz. 668)

2.      W przypadku wątpliwości wyjaśnień udziela organizator.

3.      Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i przestrzegania go.

4.      Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszego regulaminu i może dokonać zmian w regulaminie w czasie trwania rozgrywek, jeśli uzna to za stosowne.

5.      Zgłoszenie do DLHPN oraz kibicowanie na hali drużynom równoznaczne jest z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

6.      Ostateczny głos we wszystkich sprawach spornych należy do Organizatora rozgrywek DLHPN.

 

§ 16 – SYSTEM GRY

 

  1. LIGA

Sezon ligowy 2014/2015 rozgrywany jest „tradycyjną” metodą – system „każdy z każdym”. O tym czy rozstanie rozegrana jedna runda czy dwie zdecyduje organizator na podstawie liczby zgłoszonych drużyn. Ilość kolejek uzależniona jest od ilości drużyn zgłoszonych do DLHPN.

                              

 

                                                                                                                                                             ORGANIZATORZY

 

 

Tabela ligowa

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 11

Wyniki

Ostatnia kolejka 10
DPT Street Football 5:0 Iwełka Iwla
Pagumet - ŻwirGeo S.C. Dukla 9:3 Proms.pl

Napomnienia

Kary indywidualne:

3 - Tomasz Kasperkowicz (Proms)

2 - Patryk Zima (Przełęcz)

1 - Jacek Jastrzębski (Proms)

1- Bartosz Sereda (Przełęcz)

1 - Maciej Mierzejewski (Przełęcz)

1 - Piotr Szwast (Iwełka)

1 - Bartłomiej Fornal (Iwełka)

1 - Jakub Skoczeń (Iwełka)

1- Marcin Smoleń (Proms)

1 - Marcin Korzec (DTP)

Strzelcy

24 bramki:

Krystian Frączek (Pagumet)

23 bramki:

Tomasz Nycz (Proms)

11 bramek:

Bartosz Sereda (Przełęcz)

10 bramek:

Maciej Mierzejewski (Przełęcz)

Grzegorz Mormol (DTP)

 

Logowanie